برگزاری اولین کنفرانس پنل(برنامه) فوتبال پایه در کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور نماینده ایران
به گزارش سایت رسمی آکادمی ملی فوتبال؛ دکتر مصطفی زارعی-مدیر آموزش و پژوهش آکادمی ملی فوتبال گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای سیاست گذاری و کمک به توسعه فوتبال پایه در این قاره، پنل فوتبال پایه را سازمان دهی کرده و در واقع این پنل از ده نفر افراد فعال و صاحب نظر در فوتبال آسیا تشکیل شده است.
وی در ادامه بیان کرد:  اولین جلسه این پنل امروز در کوالالامپور به ریاست اندی راکسبورگ- مدیر فنی ای اف سی و با حضور نمایندگانی از کشورهای استرالیا، چین، ژاپن، هند، قطر و ویتنام برگزارشد. من نیز به دعوت کمیته فنی AFC در این جلسه شرکت کردم.
مدیر آموزش و پژوهش آکادمی ملی فوتبال در ادامه بیان کرد: در این جلسه مسائل مختلف فوتبال پایه مانند تعریف گرسروتز، اهداف گرسروتز و راه های ارتقا برنامه های گرسروتز(فوتبال پایه) در فدراسیون های عضو  کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار گرفت. در پایان نیز مقرر شد فدراسیون های عضو AFC براساس میزان فعالیت شان در زمینه گرسروتز به سه دسته برنزی، نقره ای و طلایی تقسیم شوند و اعتبارات کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز بر اساس رده فدراسیون ها در تقسیم بندی فوق به آنها تخصیص داده شود.
گفتنی است، پس از برگزاری این پنل، قرار است اولین کنفرانس گرسروتز(فوتبال پایه) AFC  با حضور نمایندگان تمام کشورهایی آسیایی و دبیرکل AFC  به مدت سه روز از فردا آغاز شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 اسفند 1394 | 16:11 | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.